مریم تاجیک
ارتش پاکستان امروز، ۷ سرطان/تیر اعلام کرد که در حمله مهاجمان به یک مرکز نظامی در شهر کراچی، سه نیروی امنیتی کشته و چهار نیروی دیگر زخمی شدند.
به گفته ارتش پاکستان، سه مهاجم نیز در این درگیری کشته شدند. ارتش گفت که یک مهاجم زخمی را نیز بازداشت کرده که شهروند خراسانافغانستان است.
ارتش پاکستان با انتشار خبرنامهای اعلام کرد که این حمله به اردوگاه نیروهای رنجرز در کراچی توسط گروه جماعتالاحرار وابسته گروه ط-البان پاکستانی انجام شدهاست.
در بیانیه ارتش آمدهاست که مهاجمان پس از انفجار در دروازه اصلی اردوگاه میخواستند به داخل نفوذ کنند؛ اما با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شدند و نتوانستند به هدف مورد نظرشان برسند.
ارتش پاکستان هشدار داده است که برای انتقام خون نیروهای کشتهشده خود، عملیات تلافیجویانه علیه عاملان این حمله انجام خواهد داد.













