رییس اداره مبارزه با رویدادهای طبیعی گروه ط-البان بر ضرورت گوشی هوشمند تاکید کرد

رییس اداره مبارزه با رویدادهای طبیعی گروه ط-البان بر ضرورت گوشی هوشمند تاکید کرد

پاییز احمدی

کارمندان اداره مبارزه با رویدادهای طبیعی گروه ط-البان امروز یک‌شنبه ۷ سرطان/تیر، به رسانه‌ها گفته اند مقام‌های این گروه بر حسب ضرورت گوشی هوشمند برای کارمندان این اداره تاکید نموده‌اند.

منابع به نقل از نورالدین ترابی رییس اداره مبارزه با رویدادهای طبیعی گروه ط-البان گفته اند که کارمندان اداره این گروه بخاطر کمک و نجات آسیب‌دیدگان رویدادهای طبیعی نیاز مبرم به گوشی هوشمند دارند.

به گفته منابع رییس اداره‌ی مبارزه با رویدادهای طبیعی این گروه در حالی که بر ضرورت گوشی هوشمند تاکید کرده ولی افزوده که ممنوعیت استفاده از آن در این اداره همچنان پا برجا خواهد بود.

گفتنی‌ست که هبت‌الله آخوندزاده رهبر گروه ط-البان، چندی پیش با صدور یک فرمان استفاده از گوشی هوشمند را برای نیروها و کارمندان تحت اداره این گروه ممنوع اعلام کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.