گروه ط‌ـ‌البان از استخراج روزانه ۳۰۰ تُن زغال‌سنگ در معدن شباشک خبر داد

گروه ط‌ـ‌البان از استخراج روزانه ۳۰۰ تُن زغال‌سنگ در معدن شباشک خبر داد

محمد نوید دانشپور

گروه طالبان اعلام کرده اند که معدن شباشک مربوط به شرکت زغال‌سنگ شمال، روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ تُن زغال‌سنگ استخراج و تولید می‌کند.

ریاست عمومی شرکت‌های دولتی گروه طالبان، روز شنبه، ۶ سرطان/تیر گفته است، که ساحات معدنی شاکول، جیحون و قرمل نیز در چارچوب فعالیت‌های شرکت زغال‌سنگ شمال قرار دارند و روند استخراج در این مناطق ادامه دارد.

مسولان این ریاست افزوده‌اند که زغال‌سنگ تولیدشده از این معادن دارای ارزش حرارتی بین ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ کیلوکالری بوده و از کیفیت مناسب و معیارهای فنی برخوردار است.

مسوولان این ریاست تاکید کرده است که عرضه منظم زغال‌سنگ می‌تواند در تأمین نیاز بازار داخلی، پایداری انرژی و رشد فعالیت‌های اقتصادی کشور نقش مؤثری ایفا کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32289

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.