جشن توت در شهرستان کوه‌بند استان کاپیسا برگزار شد

جشن توت در شهرستان کوه‌بند استان کاپیسا برگزار شد

آرزو پرنیان

جشن عنعنوی توت روز سه‌شنبه، ۳ سرطان/تیر، در قریه شنکاخیل شهرستان کوه‌بند استان کاپیسا برگزار شد.

این جشن فرهنگی با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان، فرهنگیان و شماری از علاقه‌مندان محلی برگزار گردید.

هدف از برگزاری این برنامه، معرفی ظرفیت‌های زراعتی و طبیعی منطقه، حمایت از تولیدات محلی به‌ویژه محصول توت و همچنین تقویت همبستگی اجتماعی عنوان شده‌است،

گفتنی است این جشن همه‌ساله در فصل برداشت توت با هدف معرفی ظرفیت‌های محلی و ترویج فعالیت‌های فرهنگی در منطقه برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32175

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.