یک زن در قندهار شوهرش را به قتل رساند

یک زن در قندهار شوهرش را به قتل رساند

مریم تاجیک

منابع در قندهار می‌گویند یک زن در این استان شوهر سابقش را با شلیک گلوله به قتل رسانده‌است.

به گفته منابع، این حادثه روزشنبه، ۶ سرطان/تیر در نزدیکی ساختمان دادگاه در حوزه دوم شهر قندهار رخ داده‌است.

به گفته آن‌ها، زن با استفاده از یک تفنگچه به سوی شوهر سابقش شلیک کرده و او در محل جان باخته‌است.

گروه ط-البان در قندهار نیز این رویداد را تایید کرده و گفته اند که نیروهای آنان پس از وقوع حادثه، زن متهم را بازداشت کرده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32433

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.