مریم تاجیک
منابع در قندهار میگویند یک زن در این استان شوهر سابقش را با شلیک گلوله به قتل رساندهاست.
به گفته منابع، این حادثه روزشنبه، ۶ سرطان/تیر در نزدیکی ساختمان دادگاه در حوزه دوم شهر قندهار رخ دادهاست.
به گفته آنها، زن با استفاده از یک تفنگچه به سوی شوهر سابقش شلیک کرده و او در محل جان باختهاست.
گروه ط-البان در قندهار نیز این رویداد را تایید کرده و گفته اند که نیروهای آنان پس از وقوع حادثه، زن متهم را بازداشت کردهاند.













