ملیحه افضلی
نهاد «نوای زنان برای عدالت و برابری» امروز، ۷ سرطان/تیر با نشر اعلامیهای، آغاز رسمی فعالیت خود را به عنوان یک نهاد مستقل اعلام کرد.
در این بیانیه آمدهاست که این نهاد با هدف بازتاب صدای زنان، دادخواهی، مستندسازی واقعیتهای زندگی زنان، حمایت از قربانیان خشونت و تبعیض و ترویج ارزشهای عدالت، برابری و کرامت انسانی تاسیس شدهاست.
براساس این بیانیه، دفتر فعالیت این نهاد در فرانسه مستقر است و قصد دارد با همکاری فعالان مدنی مدافعان حقوقبشر، رسانهها و نهادهای همسو، صدای زنان را در سطح ملی و بینالمللی بازتاب دهد.
منیژه صدیقی، فعال حقوق زنان، بنیانگذار این نهاد و زندان پیشین گروه ط-البان، از تمام افراد، سازمانها و رسانههای باورمند به حقوقبشر دعوت کردهاست که در راستای حمایت از حقوق زنان با این نهاد همکاری و همراهی کنند.













