اعلام موجودیت نهاد «نوای زنان برای عدالت و برابری» در فرانسه

اعلام موجودیت نهاد «نوای زنان برای عدالت و برابری» در فرانسه

ملیحه افضلی

نهاد «نوای زنان برای عدالت و برابری» امروز، ۷ سرطان/تیر با نشر اعلامیه‌ای، آغاز رسمی فعالیت خود را به عنوان یک نهاد مستقل اعلام کرد.

در این بیانیه آمده‌است که این نهاد با هدف بازتاب صدای زنان، دادخواهی، مستند‌سازی واقعیت‌های زندگی زنان، حمایت از قربانیان خشونت و تبعیض و ترویج ارزش‌های عدالت، برابری و کرامت انسانی تاسیس شده‌است.

براساس این بیانیه، دفتر فعالیت این نهاد در فرانسه مستقر است و قصد دارد با هم‌کاری فعالان مدنی مدافعان حقوق‌بشر، رسانه‌ها و نهاد‌های همسو، صدای زنان را در سطح ملی و بین‌المللی بازتاب دهد.

منیژه صدیقی، فعال حقوق زنان، بنیان‌گذار این نهاد و زندان پیشین گروه ط-البان، از تمام افراد، سازمان‌ها و رسانه‌های باورمند به حقوق‌بشر دعوت‌ کرده‌است که در راستای حمایت از حقوق زنان با این نهاد هم‌کاری و هم‌راهی کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32421

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.