ایجاد شورای بازرگانی گروه ط‌ـالبان و قرقیزستان

ایجاد شورای بازرگانی گروه ط‌ـالبان و قرقیزستان

محمد نوید دانشپور

سفارت گروه ط‌ـالبان در قرقیزستان از ایجاد شورای تجاری مشترک میان گروه و قرقیزستان خبر داده و اعلام کرده است که توافق‌نامه تاسیس این شورا در حاشیه مجمع تجاری دو کشور در بیشکک به امضا رسیده است.

براساس خبرنامه سفارت ط‌ـالبان، که روز یک‌شنبه، ۷ سرطان/تیر منتشر شده، هدف از ایجاد این شورا تقویت روابط مستقیم میان بازرگانان، هماهنگی طرح‌های مشترک و حمایت از پروژه‌های اقتصادی و بازرگانی عنوان شده است.

عبدالشکور حقانی، سفیر گروه ط‌ـالبان در بیشکک، در این نشست بر توسعه همکاری‌های بازرگانی تاکید کرده و گفته است که دو طرف به حمایت از ابتکارات اقتصادی مشترک ادامه خواهند داد.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که قرقیزستان پیش‌تر «خانه تجارت» خود را در کابل افتتاح کرده بود؛ اقدامی که در راستای گسترش همکاری‌های اقتصادی میان گروه ط‌ـالبان و این کشور ارزیابی می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32406

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.