سپاه پاسداران پایگاه‌های امریکا در منطقه را هدف قرار داد

سپاه پاسداران پایگاه‌های امریکا در منطقه را هدف قرار داد

افسری

سپاه پاسداران ایران اعلام کرده است که پایگاه هوایی علی‌السالم کویت و مقر ناوگان پنجم آمریکا در بحرین را با موشک و پهپاد هدف قرار داده است.

در بیانیه سپاه که بامداد امروز یک‌شنبه ۷ سرطان/تیر پخش گردید، آمده است که این حملات در واکنش به حملات اخیر آمریکا انجام شده است.

مقام‌های آمریکایی در باره میزان خسارت ناشی از این حملات واکنشی نشان نداده‌اند.

بر پایه‌ی این بیانیه‌ای سپاه پاسداران ایران، آمریکا پیش‌تر به بهانه رویارویی نیروی دریایی سپاه با یک کشتی به پنج پاسگاه ساحلی ایران حمله کرده بود.

در این بیانیه آمده است که بر اساس تفاهمنامه اسلام‌آباد، اداره تردد در تنگه هرمز بر دوش ایران است و پس از این سپاه با کشتی‌هایی که آن‌ها را متخلف میداند برخورد جدی خواهد کرد.

سپاه هشدار داده است که نقض آتش‌بس می‌تواند روند گفتگوهای اساسی میان ایران و امریکا را متوقف سازد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32372

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.