فایق: شهروندان کشور تحت سلطه گروه ط-البان از حقوق اساسی خود محروم اند

فایق: شهروندان کشور تحت سلطه گروه ط-البان از حقوق اساسی خود محروم اند

پاییز احمدی

نصیر احمد فایق نماینده دایمی خراسان‌افغانستان در سازمان ملل متحد با نشر پیامی در صفحه‌ای «ایکس» خود نگاشته که میلیون‌ها شهروند خراسان‌افغانستان تحت حاکمیت گروه ط-البان از حقوقی اساسی که منشور سازمان ملل تصویب کرده، آنان محروم اند.

نصیراحمد فایق دیروز جمعه ۶ سرطان/خرداد، نگاشته که نزدیک به ۸۰ سال از منشور ملل متحد پیرامون حقوق اساسی شهروندان می‌گذرد. ولی آنها هنوزهم از دسترسی به آن محروم اند.

وی افزوده که شهروندان خراسان‌افغانستان تحت سلطه گروه ط-البان حقوق اساسی شان به‌گونه هدف‌مند نقض شده و آنان ناگذیر به سکوت اجباری رو آورده‌اند.

گفتنی‌ست که زیر اداره گروه ط-البان دختران و زنان کشور از حق آموزش و کار محروم شدند و جوانان آن امید خود نسبت به آینده را از دست داده‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32309

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.