عمر عاصی
در قرعهکشی مسابقات قهرمانی ووشوی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، محمد خالد هوتک، ووشوکار خراسانیافغانستانی با قرعه استراحت روبهرو گردیده و بهگونه مستقیم راهی نیمهنهایی مسابقات شد.
در این مسابقات که امروز، شنبه ۶ سرطان/تیر، در کشور چین آغاز شدهاست، آقای هوتک فردا جهت راهیابی بهمسابقه نهایی رده وزنی منفی ۷۰ کیلوگرام، با ورزشکار ایرانی وارد میدان خواهد شد.
همچنان در روز نخست، محمد جعفر سلطانی، دیگر نماینده خراسانافغانستان در این مسابقات، از ورزشکار کشور ماکائو شکست خورد و از ادامه مسابقات حذف شد.
گفتنیست که مسابقات قهرمانی ووشوی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، با اشتراک ۶ ورزشکار از خراسانافغانستان، برای دو روز با میزبانی شهر «آنلو» در کشور چین، در حالی برگزاریست.













