پاییز احمدی
سازمان پزشکان بدون مرز دیروز جمعه، ۵ سرطان/تیر،میگوید تعداد کودکان مبتلا به سوءتغذیه حاد در جنوب خراسانافغانستان در حال افزایش است.
این سازمان با نشر اعلامیهای افزوده که خشکسالیهای دوامدار و عدم تامین غذاهای مغزی برای افراد سوءتغذیه و کاهش کمکهای بینالمللی از عوامل بحران سوءتغذیه شمرده میشود.
بر اساس آمارهای ارایه شده از سوی سازمان پزشکان بدون مرز تعداد کودکان مبتلا به سوءتغذیه در جنوب کشور در مقایسه با سه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را نشان میدهد.













