پزشکان بدون مرز: ابتلای کودکان به سوءتغذیه در جنوب کشور افزایش یافته‌است

پزشکان بدون مرز: ابتلای کودکان به سوءتغذیه در جنوب کشور افزایش یافته‌است

پاییز احمدی

سازمان پزشکان بدون مرز دیروز جمعه، ۵ سرطان/تیر،می‌گوید تعداد کودکان مبتلا به سوءتغذیه حاد در جنوب خراسان‌افغانستان در حال افزایش است.

این سازمان با نشر اعلامیه‌ای افزوده که خشک‌سالی‌های دوامدار و عدم تامین غذاهای مغزی برای افراد سوءتغذیه و کاهش کمک‌های بین‌المللی از عوامل بحران سوءتغذیه شمرده می‌شود.

بر اساس آمارهای ارایه شده از سوی سازمان پزشکان بدون مرز تعداد کودکان مبتلا به سوءتغذیه در جنوب کشور در مقایسه با سه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32271

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.