حمله سپاه ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه

حمله سپاه ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در منطقه

افسری

سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که در واکنش به حملات آمریکا به سواحل ایران، پایگاه‌های نظامی ارتش آمریکا را در منطقه هدف قرار داده است.

در بیانیه روابط عمومی سپاه که روز جمعه ۵ سرطان/تیر منتشر شده آمده است که آمریکا پس از حمله به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز حملاتی هوایی به سواحل ایران انجام داده است.

سپاه پاسداران ایران امریکا را به نقض آتش‌بس متهم کرده و مدعی شد که در پاسخ به حملات امریکا به سواحل ایران مراکز نظامی ارتش آمریکا در منطقه را هدف قرار داده است.

بر اساس بیانیه‌ای منتشر شده از سوی سپاه پاسداران ایران و بند پنجم تفاهم‌نامه اسلام‌آباد کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز بر عهده ایران است.

سپاه هشدار داد که در صورت تکرار حملات آمریکا پاسخ ایران گسترده‌تر خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32255

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.