جبهه مقاومت ملی از کشته شدن دو عضو گروه ط-البان در هرات خبر داد

جبهه مقاومت ملی از کشته شدن دو عضو گروه ط-البان در هرات خبر داد

سیحون کوهسار

جبهه مقاومت ملی با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد که نیروهای این جبهه در یک عملیات مسلحانه در استان هرات، دو تن از اعضای گروه ط-البان را به هلاکت رسانده‌اند.

بر اساس این خبرنامه، این عملیات شامگاه جمعه ۵ سرطان/حوالی ساعت ۹:۳۰ شب در محدوده «سه‌راهی کمربندی هرات–قندهار» در شهرستان گذره هرات انجام شده‌است.

در این اطلاعیه آمده که دو عضو کشته‌شده، از اعضای گزمه سیار کندک کشف قرارگاه الفاروق گروه ط-البان بوده‌اند.

جبهه مقاومت ملی تاکید کرده که در جریان این درگیری، به نیروهای خودی و غیرنظامیان هیچ آسیبی نرسیده‌است.

گفتنی است که جبهه مقاومت ملی در هفته‌های اخیر نیز با انجام چندین عملیات در استان‌های بغلان، هرات، کابل و بدخشان، تلفاتی بر گروه ط-البان وارد کرده‌است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32245

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.