سیحون کوهسار
جبهه مقاومت ملی با انتشار خبرنامهای اعلام کرد که نیروهای این جبهه در یک عملیات مسلحانه در استان هرات، دو تن از اعضای گروه ط-البان را به هلاکت رساندهاند.
بر اساس این خبرنامه، این عملیات شامگاه جمعه ۵ سرطان/حوالی ساعت ۹:۳۰ شب در محدوده «سهراهی کمربندی هرات–قندهار» در شهرستان گذره هرات انجام شدهاست.
در این اطلاعیه آمده که دو عضو کشتهشده، از اعضای گزمه سیار کندک کشف قرارگاه الفاروق گروه ط-البان بودهاند.
جبهه مقاومت ملی تاکید کرده که در جریان این درگیری، به نیروهای خودی و غیرنظامیان هیچ آسیبی نرسیدهاست.
گفتنی است که جبهه مقاومت ملی در هفتههای اخیر نیز با انجام چندین عملیات در استانهای بغلان، هرات، کابل و بدخشان، تلفاتی بر گروه ط-البان وارد کردهاست.













