امیدواری وزیر خارجه آمریکا از توافق با ایران

امیدواری وزیر خارجه آمریکا از توافق با ایران

افسری

مارکو روبیو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد واشینگتن خواهان توافقی خوب و واقعی با ایران است اما به هر قیمتی توافق نخواهد کرد.

روبیو وزیر خارجه امریکا که امروز پنج‌شنبه ۴ سرطان/تیر در نشست وزیران خارجه کشورهای عضو همکاری خلیج صحبت می‌کرد گفت، ایران به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت و دریافت عوارض از کشتی‌ها در تنگه هرمز قابل قبول نیست.

بر اساس گفته‌های روبیو تنگه هرمز یک آبراه بین‌المللی است و دریافت عوارض در این گذرگاه به هرج‌ومرج در سراسر جهان منجر خواهد شد.

وزیر خارجه امریکا ابراز امیدواری کرد که واشینگتن و تهران به توافقی نهایی دست یابد، توافقی که پس از مذاکرات حاصل شود باید مورد احترام قرار گیرد.

روبیو از همکاری کشورهای عضو همکاری خلیج با آمریکا قدردانی کرد و گفت این کشورها طی دهه‌ها همکاری نزدیکی با واشینگتن داشته‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32229

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.