دختر بازگشته از ایران در هرات کافه «شهد» را راه‌اندازی کرد

دختر بازگشته از ایران در هرات کافه «شهد» را راه‌اندازی کرد

آرزو پرنیان

یک دختر جوان بازگشته از ایران در شهر هرات کافه‌ای را با نام «شهد» ویژه‌ی بانوان روز چهارشنبه، ۳ سرطان/تیر، افتتاح کرد.

مژگان محمدی، مسوول این کافه، گفته است که پیش از این حدود پنج سال در شماری از کافه‌های شهر تهران فعالیت داشته و در این مدت تجربه‌های لازم را در زمینه کافه‌داری و ارایه خدمات به مشتریان کسب کرده است.

او راه‌اندازی این کافه را نتیجه سال‌ها تجربه و علاقه‌مندی خود به این حرفه عنوان کرده‌است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32215

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.