گروه ط-البان بیش از پنجاه دانشجوی دانشگاه خوست را اخراج کرد

گروه ط-البان بیش از پنجاه دانشجوی دانشگاه خوست را اخراج کرد

پاییز احمدی

منابع آگاه در خوست می‌گویند که گروه ط-البان بیش از پنجاه دانشجوی دانشگاه شیخ زاید خوست را به علت نداشتن ریش از خوابگاه این دانشگاه اخراج نموده‌اند.

این منابع امروز پنج‌شنبه، ۴ سرطان/تیر، گفته‌اند که این اقدام گروه ط-البان مشکلات جدی را برای دانش‌جویان این دانشگاه به بار آورده‌است و آنان را ناگذیر ساخته تا بیرون از محیط دانشگاه برای خود مسکن جست‌وجو کنند.

گفتنی‌ست که روز گذشته نیز گروه ط-البان استفاده از گوشی هوشمند را برای دانش‌جویان دانشگاه خوست ممنوع کرده‌بودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32211

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.