نورستان؛ پول گرفته می‌شود، خدمات کجاست؟

نورستان؛ پول گرفته می‌شود، خدمات کجاست؟

محمد نوید دانشپور

به نقل از روزنامه هشت صبح، روز پنجشنبه ۴ سرطان/تیر، شماری از گردشگران می‌گویند در ورودی استان نورستان از آنان پول گرفته می‌شود، اما این درآمد در بهبود خدمات و زیرساخت‌های گردشگری مصرف نمی‌شود.

به گفته گردشگران، از ماشین‌ها هنگام ورود بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ روپیه اخذ می‌شود، در حالی که امکانات اولیه برای بازدیدکنندگان فراهم نیست.

حبیب (مستعار) یکی از گردشگران، می‌گوید نورستان از زیباترین مناطق افغانستان است، اما راه‌های مواصلاتی آن همچنان با مشکلات جدی روبه‌رو است.

کارشناسان اقتصادی تاکید می‌کنند که این درآمد باید به‌صورت شفاف در توسعه گردشگری سرمایه‌گذاری شود؛ در غیر این صورت، می‌تواند به کاهش جذابیت گردشگری نورستان منجر شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32207

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.