اواج نارضایتی‌ها در صفوف گروه ط-البان؛ معاون استاندار غور از وظیفه خود کنار رفت

اواج نارضایتی‌ها در صفوف گروه ط-البان؛ معاون استاندار غور از وظیفه خود کنار رفت

سیحون کوهسار

منابع محلی در استان بدخشان می‌گویند که مولوی محبوب‌الله حامد، معاون استاندار گروه ط-البان برای استان غور، نزدیک به یک ماه می‌شود که به محل وظیفه‌اش در غور بازنگشته و در زادگاه خود، شهرستان جرم در بدخشان، اقامت دارد.

منابع، روز پنج‌شنبه ۴ سرطان‌/تیر گفتند که حامد در مدت غیبت خود از مقام رسمی، به جای انجام وظایف اداری، مشغول آمادگی نظامی و گسترش نفوذ شخصی خود در منطقه بوده‌است.

به گفته منابع، او هم‌چنین با ساکنان دره خستک در شهرستان جرم دیدار و گفت‌وگوهایی داشته که نشان‌دهنده فعالیت‌های نارضایتی‌ او از رهبری گروه‌ ط-البان است.

حامد پیش از این به عنوان رییس ستاد قرارگاه ارتش این گروه در بدخشان ایفای وظیفه می‌کرد، اما چندی قبل به عنوان معاون استاندار غور تعیین شد.

منابع می‌گویند که او از این تغییر سمت به شدت ناراضی بوده و این انتقال را نوعی تبعید و کاهش جایگاه تلقی می‌کند.

این در حالی‌است که جمعه خان فاتح از فرمانده پر قدرت گروه ط-البان در بدخشان نیز از رهبری این گروه ناراضی شده و اکنون در شهرستان‌های نسی بدخشان به سر می‌برد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32201

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.