پاییز احمدی
وزارت مهاجرین گروه ط-البان امروز پنجشنبه ۴ سرطان/تیر، اعلام کرده که ۳۴۴ مهاجر خراسانیافغانستانی از زندانهای پاکستان آزاد شدند.
این وزارت در اعلامیهای افزوده که این تعداد مهاجرین از طریق گذرگاههای مرزی اسپینبولدک و تورخم دوباره به کشور بازگردانده شدند.
براساس اعلامیه این وزارت، این مهاجرین به علت نداشتن اسناد اقامت بازداشت و زندانی شدهبودند، که طی هفته جاری به خراسانافغانستان بازگردانده شدند.
گفتنیست که پس از افزایش تنشها میان گروه ط-البان و مقامهای پاکستانی بازداشت، آزار و اذیت و باجگیری از مهاجرین خراسانیافغانستانی در این کشور گسترش یافتهاست.













