افسری
حزبالله لبنان در بیانیهای در واکنش به حمله پهپادی اسراییل به یک خودرو در منطقه النبطیه اعلام کرد که برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، ارتش اسراییل بهطور عمدی شهروندان لبنانی در منطقه دوحه کفررمان را هدف قرار داد و مرتکب نقض آشکار آتشبس میشوند.
به گفته حزبالله، در نتیجه این حمله که روز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر با شلیک موشک از یک پهپاد اسراییلی انجام شد دو شهروند غیرنظامی که بهطور مستقیم هدف قرار گرفته بودند کشته شدند.
حزبالله لبنان بار دیگر تاکید کرد که اقدام اسراییل نقض آشکار توافق آتشبس به شمار میرود.
بر اساس بیانیهای منتشر شده توافقی که حزبالله لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.
حزبالله همچنین اعلام کرد که اینگونه نقضها و تجاوزات را بهدقت زیر نظر دارد و تمامی موارد را رصد و ثبت میکند.













