ادامه حملات اسراییل به غیرنظامیان در کفررمان و نقض آشکار آتش‌بس

ادامه حملات اسراییل به غیرنظامیان در کفررمان و نقض آشکار آتش‌بس

افسری

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به حمله پهپادی اسراییل به یک خودرو در منطقه النبطیه اعلام کرد که برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، ارتش اسراییل به‌طور عمدی شهروندان لبنانی در منطقه دوحه کفررمان را هدف قرار داد و مرتکب نقض آشکار آتش‌بس میشوند.

به گفته حزب‌الله، در نتیجه این حمله که روز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر با شلیک موشک از یک پهپاد اسراییلی انجام شد دو شهروند غیرنظامی که به‌طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند کشته شدند.

حزب‌الله لبنان بار دیگر تاکید کرد که اقدام اسراییل نقض آشکار توافق آتش‌بس به شمار می‌رود.

بر اساس بیانیه‌ای منتشر شده توافقی که حزب‌الله لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که این‌گونه نقض‌ها و تجاوزات را به‌دقت زیر نظر دارد و تمامی موارد را رصد و ثبت می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32163

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.