سیحون کوهسار
محمد جواد محسنی، صاحب امتیاز تلویزیون تمدن، میگوید که افراد ناشناس با استفاده از وسایل نقلیه باربری، تجهیزات و داراییهای این رسانه را از ساختمان مرکزی آن در کابل خارج میکنند.
آقای محسنی امروز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر با انتشار مطلبی در رخنامه، گروه ط-البان را مسوول عواقب حقوقی و قانونی این اقدام دانسته و از وزارتهای اطلاعات و فرهنگ، داخله و ریاست استخبارات این گروه خواسته است که مداخله کنند.
او تاکید کرده که در دفتر این تلویزیون، علاوه بر تجهیزات رسانهای، دارایی و وسایل شخصی نیز نگهداری میشود.
این در حالی است که روز گذشته دوشنبه ۱سرطان/تیر تلویزیون تمدن در رخنامه خود گزارش داد که جنگجویان گروه ط-البان به دفتر این رسانه یورش برده و پخش برنامههای آن را متوقف کردهاند.













