محمد نوید دانشپور
اتاق بازرگانی و سرمایهگذاری خراسانافغانستان و فدراسیون اتاقهای بازرگانی و صنایع هند، روز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر، برای تقویت بازرگانی، سرمایهگذاری و همکاریهای اقتصادی دوجانبه، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
این توافق با هدف گسترش روابط بازرگانی میان بازرگانان دو کشور، ایجاد فرصتهای سرمایهگذاری و افزایش همکاریهای بخش خصوصی انجام شدهاست.
مسوولان دو طرف گفتهاند که این تفاهمنامه میتواند زمینه را برای توسعه فعالیتهای اقتصادی، تبادل تجربه و شناسایی فرصتهای تازه بازرگانی فراهم کند.
اتاق بازرگانی خراسانافغانستان تاکید کرده است که گسترش روابط با کشورهای منطقه و جذب سرمایهگذاری خارجی از اولویتهای مهم این نهاد به شمار میرود.













