پاییز احمدی
منابع امروز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر، در خوست میگویند که گروه ط-البان استفاده از گوشی هوشمند را برای دانشجویان دانشگاه خوست ممنوع کردهاند.
منابع گفتهاند که نیروهای گروه ط-البان دانشجویان دانشگاه خوست را از آوردن گوشیهای هوشمند منع کرده که در صورت سرپیچی از دستور این گروه گوشیهای آنها ضبط خواهند شد.
به گفته منابع گروه ط-البان به دانشجویان این دانشگاه هشدار داده که در صورت عدم پیروی ازین دستور، گوشیها و کارت شناسایی شان از آنان گرفته شده و از دانشگاه اخراج خواهد شد.
گفتنیست که در روزهای گذشته گروه ط-البان استفاده از گوشی هوشمند را صرف برای کارکنان ادارات تحت نظارت شان ممنوع اعلام کرده بودند.













