ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند به دانشگاه خوست رسید

ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند به دانشگاه خوست رسید

پاییز احمدی

منابع امروز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر، در خوست می‌گویند که گروه ط-البان استفاده از گوشی هوشمند را برای دانش‌جویان دانشگاه خوست ممنوع کرده‌اند.

منابع گفته‌اند که نیروهای گروه ط-البان دانش‌جویان دانشگاه خوست را از آوردن گوشی‌های هوشمند منع کرده که در صورت سرپیچی از دستور این گروه گوشی‌های آنها ضبط خواهند شد.

به گفته منابع گروه ط-البان به دانش‌جویان این دانشگاه هشدار داده که در صورت عدم پیروی ازین دستور، گوشی‌ها و کارت شناسایی شان از آنان گرفته شده و از دانشگاه اخراج خواهد شد.

گفتنی‌ست که در روزهای گذشته گروه ط-البان استفاده از گوشی هوشمند را صرف برای کارکنان ادارات تحت نظارت شان ممنوع اعلام کرده بودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32103

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.