یک دختر در هرات پس از آزادی از بازداشت گروه ط-البان خودسوزی کرد

یک دختر در هرات پس از آزادی از بازداشت گروه ط-البان خودسوزی کرد

سیحون کوهسار

منابع محلی در استان هرات می‌گویند که یکی از دختران بازداشت‌شده در هرات، پس از آزادی از بازداشت گروه ط-البان دست‌ به خودسوزی زده‌است.

منابع روز چهارشنبه ۳ سرطان/تیر، به خراسان‌تایمز گفتند که این دختر به دلیل رعایت نکردن حجاب مورد نظر گروه‌ ط-البان بازداشت شده بود، پس از رهایی با فشارهای روحی شدید روبه‌رو شده و دست به خود‌سوزی زده‌است.

منابع افزودند که وی هم‌اکنون در یکی از درمانگاه‌های استان هرات بستری است و وضعیت جسمانی‌اش هنوز به‌طور کامل بهبود پیدا نکرده‌است‌.

به گفته منابع، خانواده این قربانی به دلایل امنیتی از فاش کردن هویت او به رسانه‌ها خودداری کرده‌است.

گفتنی‌است که گروه ط-البان در هفته‌های گذشته ده‌ها زن و دختر را در مناطق مختلف استان هرات به دلیل رعایت نکردن حجاب مورد نظر این گروه، بازداشت کرده‌اند که حتی این بازداشت‌ها به خشم مردم محل مواجه شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32097

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.