افسری
حزبالله لبنان در بیانیهای اعلام کرد اسراییل با حمله بر گروهی از غیرنظامیان در نزدیکی نبطیه در جنوب لبنان آتشبس را نقض کرده است.
همزمان ارتش اسراییل امروز سهشنبه ۲ سرطان/تیر اعلام کرد نیروهایش گروهی از نیروهای حزبالله را که در منطقه تپه علی طاهر تهدیدی برای نیروهای اسراییلی محسوب میشدند، هدف قرار دادهاند.
به گفته حزبالله، ارتش اسراییل به سوی گروهی از غیرنظامیان که در حال بازگشایی جادهها و بیرون آوردن پیکر کشتهشدگان از زیر آوار بودند آتش گشودهاست.
بر اساس گزارشهای منتشر شده دو نفر در این تیراندازی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدهاند.













