محمد نوید دانشپور
غلامالرحمن کظیم، رییس اجرایی شرکت آبرسانی و فاضلاب شهری، اعلام کرد که بودجه طرح میانمدت آبرسانی شهر کابل در دهمین نشست هییت اقتصادی گروه ط-البان تصویب شدهاست.
او روز سهشنبه ۲ سرطان/تیر، گفت با تامین بودجه، کار بخشهای باقیمانده این پروژه از سر گرفته میشود.
به گفته وی، بخش اول پروژه بیش از ۶۵ درصد و بخش دوم آن حدود ۷۵ درصد پیشرفت داشتهاست.
کظیم افزود که با تکمیل این طرح، بیش از یکونیم میلیون نفر از ساکنان کابل به آبآشامیدنی بهداشتی دسترسی خواهند یافت.
گفتنیاست که برای کاهش کمبود آب در پایتخت، طرحهای انتقال آب از دریای پنجشیر، بند شاهوعروس و بند شاهتوت نیز رویدست است.













