جمعه‌خان فاتح در بدل یک ریاست تسلیم شد

جمعه‌خان فاتح در بدل یک ریاست تسلیم شد

سیحون کوهسار

ذبیح‌الله امیری، رییس اطلاعات و فرهنگ گروه ط-البان در بدخشان، از پذیرش پیشنهاد ریاست یکی از بخش‌های استخبارات در کابل توسط جمعه‌خان فاتح خبر داد.

به گفته منابع، آقای امیری روز سه‌شنبه ۲ سرطان/تیر تایید کرد که این پیشنهاد در راستای تلاش‌های هییت‌عالی‌رتبه‌ای که به دستور ملا هبت‌الله آخندزاده، رهبرگروه ط-البان، برای رسیدگی به مسایل بدخشان تشکیل شده، به جمعه‌خان فاتح ارایه شده بود.

به گفته امیری، جمعه‌خان فاتح با این مسوولیت جدید موافقت کرده و قرار است در آینده‌ای نزدیک برای آغاز ماموریت خود راهی کابل شود.

فعلا جزییات بیش‌تری درباره زمان دقیق سفر و حوزه فعالیت این بخش از استخبارات منتشر نشده‌است.

این در حالی‌است که جمعه خان فاتح پیش‌تر از این در یک نوار تصویری مقامات گروه ط-البان را به ظلم و تبعیض در بدخشان متهم کرد و گفت که صدها نفر نیروی مسلح دارد و در برابر آن‌ها ایستاد می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32006

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.