ووشوکاران خراسان‌افغانستان راهی چین شدند

ووشوکاران خراسان‌افغانستان راهی چین شدند

عمر عاصی

انجمن ووشوی خراسان‌افغانستان زیر نظارت گروه ط-البان، از سفر دسته شش نفری از ورزشکاران این رشته به‌کشور چین خبر داده‌اند‌.

بر اساس خبرنامه که از سوی این انجمن همگانی شده، این ورزش‌کاران امروز، سه‌شنبه ۲ سرطان/تیر، جهت اشتراک در مسابقات آسیایی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ شانگهای، به‌کشور چین سفر کرده‌اند.

این ورزشکاران در حالی جهت رقابت با حریفان‌شان راهی این مسابقات شده‌اند که پیش از این، از عدم همکاری و‌ حمایت انجمن ووشوی گروه ط-البان در خراسان‌افغانستان شکایت داشتند.

گفتنی‌ست که مسابقات آسیایی کشورهای عضو سازمان همکاری‌ شانگهای، به‌تاریخ ۲۷ و ۲۸ ماه جاری میلادی و با میزبانی کشور چین، برگزار خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=32004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.