سمیع مهدی با تلویزیون آمو خداحافظی کرد

سمیع مهدی با تلویزیون آمو خداحافظی کرد

آرزو پرنیان

سمیع مهدی، روزنامه‌نگار شناخته‌شده خراسان‌افغانستان و مدیر مسوول تلویزیون آمو، اعلام کرده است که پس از چهار سال فعالیت، از سمت خود در این رسانه کناره‌گیری کرده و با همکارانش خداحافظی کرده است.

آقای مهدی در پیامی که روز دوشنبه، ۱ سرطان/تیر، در اکس منتشر کرد، نوشت که تلویزیون آمو چهار سال پیش و پس از سقوط خراسان‌افغانستان به دست گروه ط_البان، با هدف اطلاع‌رسانی آزاد، حمایت از ارزش‌های دموکراسی و بازتاب صدای شهروندان تاسیس شد.

او از تلاش همکارانش در داخل و خارج کشور قدردانی کرد و گفت شماری از خبرنگاران آمو تنها به دلیل همکاری با این رسانه از سوی گروه ط_البان بازداشت و شکنجه شده‌اند.

مهدی با اشاره به دستاوردها و چالش‌های چهار سال گذشته، مسوولیت خطاهای احتمالی را نیز به عنوان مدیر مسوول پذیرفت و در پایان اعلام کرد که از این پس مدیر مسوول تلویزیون آمو نخواهد بود و مسیر کاری او و این رسانه از یکدیگر جدا می‌شود.

تلویزیون آمو از رسانه‌های پارسی‌زبان خراسان‌افغانستان است که پس از بازگشت گروه ط_البان به قدرت، فعالیت خود را از خارج از کشور آغاز کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=31979

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.