قالیباف: به آمریکا اعتماد ندارم

قالیباف: به آمریکا اعتماد ندارم

محمدباقر قالیباف رییس مجلس نمایندگان ایران، پس از بازگشت از مذاکرات در سویس، از تلاش تیم‌های مذاکره‌کننده برای رفع محاصره از مسیر دیپلماسی قدردانی کرد.

او تاکید کرد که «اداره تنگه هرمز هرگز به وضعیت قبل از جنگ بازنمی‌گردد» و این تحول را نتیجه عملی اقدامات سیاسی و دیپلماتیک خواند.

قالیباف همچنین گفت جمهوری اسلامی به ایالات متحده بی‌اعتماد بوده و همچنان این بی‌اعتمادی را حفظ خواهد کرد و افزود که «شرط عقل» ادامه این رویکرد در آینده است.

رییس مجلس نمایندگان ایران اظهار داشت که رفع محاصره بدون اقدام نظامی و در مدت کوتاهی انجام شد و در صورت انتخاب گزینه نظامی، جنگ و خسارت‌های زیادی به دنبال داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=31945

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.