انتقاد ملاله یوسف‌زی از دعوت نمایندگان گروه ط-البان به بروکسل

انتقاد ملاله یوسف‌زی از دعوت نمایندگان گروه ط-البان به بروکسل

مریم تاجیک

ملاله یوسف‌زی، برنده‌ جایزه نوبل صلح، از تصمیم اتحادیه‌ی اروپا برای دعوت نمایندگان گروه ط-البان به بروکسل انتقاد کرده و آن را نگران‌کننده خوانده‌است.

خانم یوسفزی دوشنبه، ۱ سرطان/تیر در حساب کاربری ایکس نوشت که از دعوت مقام‌های گروه ط-البان به بروکسل برای گفت‌وگو درباره‌ توافق مهاجرتی نگران
شده‌است.

او گفته‌است که گروه ط-البان همان گروهی‌‌ست که دختران را از آموزش متوسطه محروم کرده، زنان را از بسیاری حقوق اساسی‌شان منع نموده و منتقدان خود را سرکوب می‌کند.

ملاله یوسف‌زی تاکید کرده‌است که هرگونه تعامل با گروه ط-البان باید بر حقوق زنان و دختران خراسان‌افغانستان متمرکز باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=31939

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.