افسری
مسوول روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران اعلام کرد که مسعود پزشکیان فردا به پاکستان میرود.
حبیب عباسی مسوول روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران امروز دوشنبه ۱ سرطان/تیر گفت هدف از سفر رییس جمهور ایران به پاکستان قدرانی از میانجگری پاکستان در مذاکرات عنوان شده است.
عباسی همچنین افزود پیگیری زمینههای گسترش روابط اقتصادی دو کشور هم در دستور کار این سفر است.
پاکستان میانجی اصلی مذاکرات ایران و آمریکا است و تفاهمنامه دو کشور هم به نام تفاهمنامه اسلامآباد شناخته میشود.
بر اساس گزارشها، شهباز شریف دور اول مذاکره ایران و آمریکا در سویس را مثبت و سازنده عنوان کردهاست.













