گناره‌گیری کی‌یر استارمر از مقام نخست‌وزیر بریتانیا

گناره‌گیری کی‌یر استارمر از مقام نخست‌وزیر بریتانیا

افسری

کی‌یر استارمر نخست‌وزیر بریتانیا از سمت خود به عنوان نخست‌وزیر بریتانیا کناره‌گیری کرده تاکید کرد که برای انتقال آرام و منظم قدرت، تلاش خواهد کرد.

استارمر در نشست خبری امروز دوشنبه ۱ سرطان/تیر اظهار داشته‌است که حزب کارگر بریتانیا پیش از رهبری من از نظر سیاسی ورشکسته بود و مدعی شد که در دو سال نخست وزیری خود توانسته اقتصاد بریتانیا را قدرت‌مند کند.

استارمر گفت تا زمان انتخاب رهبر جدید حزب کارگر در سمت نخست‌وزیری باقی خواهد ماند و افزود که این موضوع را با پادشاه بریتانیا در میان گذاشته است.

بر اساس گزارش‌ها استارمر اعلام کرد از حزب کارگر خواهد خواست جدول زمانی مشخصی تعیین کند و روند نامزدی برای رهبری حزب از ۱۸ سرطان/تیر ۱۴۰۵ آغاز شود.

هم‌زمان با به‌قدرت رسیدن آندی برنام رقیب ستارمر به نخست وزیری، بریتانیا در یک دهه هفتمین نخست‌وزیر خود را تجربه خواهد کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=31911

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.