عمر عاصی
بر اساس اعلامیه مسوولان کمیته المپیک گروه ط-البان در خراسانافغانستان، مربیان رشتههای پهلوانی و بوکس کشور از یک دوره آموزشی چهار روزه در کشور قزاقستان فارغ شدند.
بهگفته مسوولان گروه ط-البان، در این دوره آموزشی که بهتاریخ ۲۷ جوزا/خرداد آغاز و در ۳۱ این ماه پایان یافت، ۱۹ مربی از خراسانافغانستان در دو رشته ورزشی پهلوانی و بوکس، حضور داشتند.
از میان این مربیان، ۱۱ تن شان مربیان پهلوانی و ۸ تن دیگر شان مربیان رشته بوکس بودند.
گفتنیاست که این دوره آموزشی چهار روزه سطح یک، در چارچوب تفاهمنامه میان کمیتههای المپیک گروه ط-البان در خراسانافغانستان و قزاقستان، در پایتخت این کشور برگزار شدهبود.













