فراغت مربیان خراسانی‌افغانستانی از یک‌دوره آموزشی در قزاقستان

فراغت مربیان خراسانی‌افغانستانی از یک‌دوره آموزشی در قزاقستان

عمر عاصی

بر اساس اعلامیه مسوولان کمیته المپیک گروه ط-البان در خراسان‌افغانستان، مربیان رشته‌های پهلوانی و بوکس کشور از یک دوره آموزشی چهار روزه در کشور قزاقستان فارغ شدند.

به‌گفته مسوولان گروه ط-البان، در این دوره آموزشی که به‌تاریخ ۲۷ جوزا/خرداد آغاز و در ۳۱ این ماه پایان یافت، ۱۹ مربی از خراسان‌افغانستان در دو رشته ورزشی پهلوانی و بوکس، حضور داشتند.

از میان این مربیان، ۱۱ تن شان مربیان پهلوانی و ۸ تن دیگر شان مربیان رشته بوکس بودند.

گفتنی‌‌است که این دوره آموزشی چهار روزه سطح یک، در چارچوب تفاهم‌نامه میان کمیته‌های المپیک گروه ط-البان در خراسان‌افغانستان و قزاقستان، در پایتخت این کشور برگزار شده‌بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://khorasantimes.com/?p=31899

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.